Τετάρτη, Αυγούστου 28, 2013

ΕΠΤΑ ΕΠΙ ΕΠΤΑ

Μετά από κοντά μια δεκαετία κατάφερα να κάνω συνεχόμενες διακοπές (και μάλιστα χωρίς τη χρήση άδειας - ας είναι καλά το αριστερό αφεντικό που είχα/έχω τυπικά ακόμα - δείτε και το ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ  που είχα ανεβάσει όταν είχαν πρωτοαρχίσει τα προβλήματα.. Δεν το πήρα τότε απόφαση να την κάνω καθώς δεν περίμενα να φάω (εγώ και οι συνάδελφοί μου) τόσο δούλεμα.. Ας πρόσεχα, γιατί το φέσι μεγάλωσε... Τουλάχιστον ξεμπέρδεψα με αυτόν τον καρκίνο που με είχε διαλύσει τόσους μήνες ..

Anyway που λένε και στο χωριό μου, έκανα διακοπές διαρκείας, πρώτα στο Πήλιο και στο camping της νΚΑ και μετά στα χωριά μου στην Κρήτη
Παράλληλα βρήκα χρόνο να διαβάσω και αρκετά βιβλία ..
'Το πρόβλημα Σπινόζα' του Irvin Yalom, Εκδόσεις ΑΓΡΑ

 'Με το Βήμα του Κάβουρα' του Umberto Eco, Ελληνικά Γράμματα
'Η πορτοκαλιά', Carlos Fuentes, Εκδόσεις ΑΓΡΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια: